Президентът на „ПЪРВИ ЧАСТЕН СИНДИКАТ”: Господин Министър, вижте си хората, които повторно назначихте в БДЖ!

Първи Частен Синдикат http://pchs-bg.org/ е изпратил открито писмо до министъра на Транспорта Ивайло Московски по повод ситуацията в БДЖ.

Ето какво пише в документа: „Анализът, който сме извършили към настоящият момент за БДЖ е провокиран от неуспешният опит за прикриване на информация в част от електронните медии между, които и държавната Национална телевизия за спрени влакове по различни дестинации на територията на цялата железопътна мрежа в Република България. За пореден път изразяваме последователното и твърдо становище на „ПЪРВИ ЧАСТЕН СИНДИКАТ”, че в трите дружества на БДЖ –  Холдинг БДЖ” ЕАД, „БДЖ -Пътнически превози” ЕООД, „БДЖ – Товарни превози” ЕООД се извършват ликвидационни процеси, а не структурни реформи, както се пропагандира в публичното пространство.

Ето какво още се казва в писмото: Картината за БДЖ е не само тревожна, но и трагична и действителните „резултати” са следните в реални стойности:

За периода 01.07.2016 г. до 26.07.2016 г. на територията на цялата железопътна мрежа в Република България в нарушение от „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД на член 49 ал. 1 от Правилата за движение на влаковете в железопътния транспорт с конкретно изискване, че отмяната се извършва най-малко шест /6/ денонощия преди заминаването на съответния пътнически влак по определено направление /дестинация/ заявката, която се дава до ДП „НКЖИ” е на „деня” и незабавно се отменя пътуването на съответния влак. Това е напълно недопустимо и грубо погазване на нормативната уредба и правила за движение в железопътният транспорт.  243 са влаковете, които в по голямата си част остават необслужени дори и с автобуси поради липса на изправни локомотиви. Липсата на информация принуждава пътниците да чакат по спирки и гари „следващият влак”, без да знаят дали ще пристигне.

За същия период са обслужени 260 влака с неизправна автоматична локомотивна сигнализация в локомотивите, което също е абсолютно недопустимо и е свързано с пряко застрашаване сигурността на пътниците пътуващи в тях.

Повече от 300 влака закъснели влакове поради повреда на локомотиви в посредни гари.

„За локомотивите и неспазването на междуремонтните пробези както следва – ЕП -ТП 1 – ТП 2 – МПР – ГПР – ПР – СР – КР е необходимо да се направи отделно разследване” – коментира Петров.

Ето какво още се казва в писмото:

„Господин Министър,

Къде са икономиите от отменените влакове и плащането за неизползван капацитет, както и плащането на автобусните превозвачи?

Как се изпълнява договора за задължителната обществена услуга с Принципал Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС) в лицето на Държавата като Възложител и „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, като Изпълнител?

Как се субсидират/компенсират отменените влакове?

Как се информират вашите клиенти по спирките, че няма да се движи определен влак?!

Точно преди една година „ПЪРВИ ЧАСТЕН СИНДИКАТ” предостави официални документи до МТИТС с Министър Ивайло Московски според, които в дружеството „БДЖ – Пътнически превози” се извършват незаконосъобразни „структурни промени”, които ще влошат и застрашат железопътната услуга за превоз на пътници, както и конкретни доказателства за пряко нарушение на междуремонтните пробези на локомотивите и техническо обслужване, които неминуемо доведоха до тяхното спиране и изваждането им от експлоатация. (Виж още: http://pchs-bg.org/docs/Ministar%201.pdfИскане за незабавно прекратяване на договори за управление на ръководството на БДЖ”) Ръководството на МТИТС до настоящия мотмент запазва мълчание.

Господин Министър, вижте си хората, които повторно назначихте в БДЖ! Крайно време е да бъдат освободени незабавно, за да не се случва това което се случи в Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, пряко подчинена на Вас-„правоспособни” водачи на МПС – убийци на невинни български граждани по пътищата на Република България.

Дамян Петров – Президент на „ПЪРВИ ЧАСТЕН СИНДИКАТ”

Analiz BDG 1-1-3

Advertisements
Tagged , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Advertisements
%d bloggers like this: